Loading...

Termopasta

TERMOPASTA

Užduotis : Supažindinti žiūrovą su įmonės “Termopasta” teikiamomis paslaugomis ir netiesiogiai pavaizduoti jų profesionalumą bei patirtį.

Sprendimas : Sukurėme reklaminį video, kuriame buvo satyriškai pateikti asmenys: kalvis, kompiuterių taisyklos darbuotojas, kuris taisydamas kompiuterius padaro daugiau žalos nei siekiamos naudos ir pasimetęs “moksliukas”, pirmą kartą nešantis savo sugedusį kompiuterį į taisyklą. Norėdami perteikti nepatikimos aplinkos emociją, reklamą filmavome sename autoservise, niūrią, lietingą dieną. Taip žiūrovui sukūriame norą nešti savo sugedusią įrangą į patikimas ir rekomenduojamas vietas, šiuo atveju – “Termopasta”.

Iššūkiai : Šiam video klipui pasirinkome lietingą dieną, tačiau įpusėjus filmavimui, oro sąlygos pasikeitė. Norėdami išlaikyti tęstinumą, pasitelkėme koloristikos bei specialiųjų video efektų žinias ir įkomponavome dirbtinį lietų bei vandens lašelius ant išmaniojo telefono ekrano.